Zarządzanie procesami
 

Thumbnail Thumbnail

SmartView to prosty w użyciu mobilny system monitorowania i kontroli jakości procesów czyszczenia, zwiększający wydajność pracy oraz zmniejszający koszty administracyjne. 

 

Dane dostępne w czasie rzeczywistym: kluczowy czynnik skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi i rezultatami procesów czyszczenia. 

SmartView to rozwiązanie do monitorowania procesów czyszczenia i zarządzania nimi online zaprojektowane tak, by ułatwić i poprawić wydajność operacyjną Twojej firmy. Dzięki umieszczeniu programu na platformie internetowej, SmartView zapewnia administratorom dostęp do danych w dowolnym miejscu i czasie. Korzystanie z informacji w czasie rzeczywistym, upraszcza codzienną komunikację, prowadzenie dokumentacji i zarządzanie zespołami w biurze oraz grupami pracowników mobilnych. Pełna widoczność danych pomaga w proaktywnym monitorowaniu i ocenie wyników działań zespołów oraz umożliwia wprowadzanie na bieżąco koniecznych akcji korygujących. A wszystko po to, by zapewnić jak najlepsze wyniki czyszczenia przy zoptymalizowanej wydajności pracy.

 

 

Rozwiązanie z opcją dostosowania konfiguracji do różnych rodzajów obiektów

Szereg różnych modułów dostępnych w programie SmartView sprawia, iż jest on idealnym narzędziem dla Twojej firmy, bez względu na rodzaj czyszczonych obiektów oraz rodzaj informacji, które chcesz monitorować czy też analizować. Zawartość poszczególnych modułów można indywidualnie konfigurować zgodnie z potrzebami i wymagania firmy oraz Twoich klientów, tworząc dodatkowe, unikalne narzędzie pracy.

 

SmartView tworzy podstawę silnego partnerstwa z odbiorcami Twoich usług:

  • mobilne rozwiązanie, wygodne i proste w użyciu:
    • czas koniecznego szkolenia zredukowany do minimum; obsługujesz system praktycznie od momentu wejścia na platformę;
    • wybierasz moduły i dane, które chcesz przyporządkować do danego obiektu;
    • ograniczasz prace administracyjne;
  • zwiększona wydajność pracy do 20% dla administratorów:
    • do 5% poprawa wydajności produktów czyszczących;
  • znacząca poprawa:
    • zestawu koniecznych preparatów czyszczących na obiekcie;
    • monitoring i możliwość sprawdzenia zgodności wykonanych czynności z uzgodnionymi usługami;
    • zapewnienie oczekiwanego poziomu czystości i higieny;
  • zacieśnienie relacji z klientem końcowym – raportowanie i analizy poparte mierzalnymi faktami;
  • dane dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, by skutecznie optymalizować świadczone usługi;

 

Usprawnij obsługę klienta, wprowadź proaktywne monitorowanie i sposób komunikacji, zmaksymalizuj długość życia posiadanych aktywów, popraw wydajność pracy oraz zmniejsz ryzyko wystąpienia infekcji na danym obiekcie.