Badania rynkowe pokazują, że zdecydowana większość konsumentów, decydując się na zakupy, bierze pod uwagę czystość. Oznacza to, że wygląd sklepu detalicznego ma znaczący wpływ na wydatki klienta, zmniejszając je średnio o 45%. W rzeczywistości niski standard higieny i czystości powoduje, że około połowa konsumentów nie wraca ponownie do sklepu. Program firmy Diversey, skierowany do sieci detalicznych, skupiający się na ich czystości i wyglądzie, został stworzony aby wspierać detalistów w tym temacie. Pomoże on w zarządzaniu procesami sprzątania z większą konsekwencją, większą zgodnością z procedurami i mniejszym ryzykiem, aby poprawić wrażenia i odczucia klientów.
Program ma na celu zapewnienie optymalnego poziomu czystości i wyglądu, które przekładają się na najwyższą jakość obsługi klienta.
Program obejmuje:
- niestandardowe procesy czyszczenia;
- szkolenie pracowników online lub na miejscu;
- monitorowanie i kontrolę;
- analizę i ciągłe doskonalenie;
Pomożemy Ci:
- chronić swoją markę;
- zwiększyć lojalność i utrzymać dotychczasowych klientów;
- napędzić pozytywne opinie;
- zwiększyć zyski;